معرفی ابزار های گریم

ژل پایه آرایش – Makeup Primer

پرایمر آرایشی یا کرم پایه آرایش، کرم یا ژل است که آن را قبل از آرایش کردن استفاده می‌کنند.از پرایمر برای افزایش پوشانندگی و ماندگاری محصولات آرایشی ، استفاده می‌کنند. با پرایمر می توانید جذابیت بیشتر آرایش شب را تجربه کنید.در واقع، استفاده از پرایمر، مرحله‌ی آماده‌سازی پوست برای آرایش است؛ اولین مرحله قبل از شروع آرایش که اهمیت زیادی در تثبیت آرایش دارد.

فیکساتور آرایش چیست؟

فیکساتور، تثبت‌کننده آرایش است و در انتهای آرایش استفاده می‌شود. در واقع، آخرین مرحله آرایش است برخلاف پرایمر که زیرسازی آرایش را بر عهده دارد. برای همه انواع پوست می‌توانید از فیکساتور استفاده کنید و هیچ محدودیتی ندارید. ولی اگر پوست خیلی خشکی دارید، از اسپری‌های فیکساتوری که حاوی الکل هستند، استفاده نکنید. الکل باعث خشک شدن بیشتر پوست‌تان می‌شود برای استفاده از اسپری فیکساتور، کافی است که بعد از تمام شدن آرایش، اسپری را تکان دهید، آن را در فاصله مناسب از صورت نگه دارید، چشمان خود را ببندید و روی تمام صورت خود اسپری کنید. برای جذب شدن اسپری، لازم نیست پوست را ماساژ دهید و باید اجازه دهید که خود فیکساتور به آرامی خشک شود.

تفاوت پرایمر و پودر فیکس

پرایمر، زیرساز آرایش است و قبل از آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. پودر فیکس یا اسپری فیکساتور در انتهای آرایش و برای تثبیت آن استفاده می‌شود، هر دوی این ها به شما کمک می کند گریم کردن مانند یک حرفه ای را تجربه کنید. پرایمر برای آماده کردن پوست و صاف کردن پستی بلندی‌های آن مورد استفاده قرار می‌گیرد در حالی که فیکساتور، مرحله آخر آرایش است و برای افزایش ماندگاری آرایش مورد نیاز است. پرایمر معمولا به شکل کرم و ژل است ولی فیکساتور به شکل اسپری و پودر عرضه می‌شود.

انواع پد های مخصوص گریم:

پد استیپل | پد متخلخل

اسفنج متخلخل گریماس، اسفنجی با یک ساختار خوب است که برای اثرات میک آپ های مختلف (برای مثال، رگ های خونی در صورت در زمان پیر کردن افراد) مناسب می باشد. می توان آن را برای انواع میک آپ به کار برد. اسفنج متخلخل به صورت تکی بسته بندی می شود.

پد پودر زنی گریماس

پد پودر زنی گریماس شکلی از اسفنج لاستیکی با یک پوشش مخملی می باشد. این پد برای استفاده از پودرهای نرم و کامپکت پادر استفاده می شود و 10 سانتی متر قطر دارد.

پدلاتکس گریماس

اسفنجهای لاتکسی گریماس برای کرم میکاپ خالص، فوندیشن و کاموفلاژ میکاپ خالص مورد استفاده قرار می گیرند. این پد ها مثلثی شکل بوده و در بسته های 4 تایی موجود می باشند.

پد هیدرو گریماس

اسفنج های میک آپ به صورت گرد (60 × 30 میلی لیتر) در بسته بندی تکی و مستطیلی (40 × 40 × 30 میلی متر) در بسته بندی 3 تایی موجود می باشند. برای به کار بردن فون ها استفاده می شود.

سایه آکوا کریولان یا همان پالت آکوا خط چشم AQUA COLOR:

مورد استفاده با قلمو گریم باریک و همچنان مادام و بادوام هستند و برای گریم و میکاپ عروس هم نیز به کار برده می شود. به هیچ عنوان دچار ریزش نمی شود و از داشتن یک خط چشم کاملا مات و فیکس و بدون ریزش در اثر عرق کردن لذت ببرید.

لوسیون پاک کننده گریماس

این لوسیون منحصر به فرد و کارا مکملی است در چرخه پاکسازی پوست و ابزاریست قدرتمند در عملکرد بیشتر آیشدو رژ های گریماس. کاربرد تکنیکی: کلیزینگ لوشن به عنوان تنظیم کننده PH پوست عمل می کند و در مقابل هر گونه عوامل اکسیداتیو پوست را محافظت می کند.

کاموفلاژ

کاموفلاژ برای ازبین بردن و برطرف کردن ایرادهای غیرطبیعی صورت به کار می رود. کاموفلاژ در اندازه 2.5 ML در پالت های 4 تایی، 6 تایی و 12 تایی موجود است.

1. رنگ سفید:

مخصوص برش های کنار سایه در سایه های برش دار . در ضمن در ترکیب با فونهای دیگر جهت روشنتر کردن استفاده می شود.

۲ رنگ زرد:

برای برجسته کردن بخش های فرو رفته صورت ( که غیر طبیعی باشد، بعضی از فرو رفتگیهای صورت طبیعیست) استفاده می شود و گاهی هم به عنوان چاشنی با فون ترکیب میشود.

۳ رنگ زیتونی:

برای از بین بردن رنگ قرمز روی صورت است مثل ماه گرفتگی های قرمز و کک و مک.

۴ زیتونی خاکستری:

پوشش قرمزی مانند انواع التهاب جای جوش و کک و مک و ماه گرفتگی و یا خال قهوه ای.

۵ صورتی-خاکستری-کرم:

جهت محو کردن تاتوی بدن و ابرو.

۶ نخودی:

کاور زیر چشم جهت رفع کبودی و گودی زیر چشم.

۷ بژ-هلویی:

شاداب کننده و پر تر نشان دادن صورت.

۸ بژ نارنجی :

مخصوص پوست کدر و مات و دارای مویرگهای ریز که به بنفش و آبی میزند.

۹ ارغوانی:

مخصوص پوستهای رنگ پریده و با ته رنگ مهتابی( آبی مایل به سفید) .

۱۰ بژ-نارنجی-بنفش:

کاور پوستهای خاکستری.

۱۱ قهوه ای:

برای برنزه کردن پوست و تیره کردن رنگهای دیگر صورت.

۱۲ قهوه ای سوخته:

برای طراحی ابرو با قلم ۰۰۰ به همراه الکل.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.